2007年2月3日星期六

Project Runway Season x last but 2 ep

(x>=3 因为我都唔记得係第几季)
哈哈,啱啱睇完明珠台嘅Project Runway就写呢篇嘢啦,作为Hello? Hello? 又翻嚟嘅第一篇。
真係扣人心弦,由今集开始画草图开始我就一直为Micheal Knight担心。佢一直都好有自己嘅品味,做出嚟嘅嘢一向都好好,而且好易讨好人,平易近人,一d都唔会好似Jeffery咁剑走偏锋(其实係极端、颓废,冇办法,评委就係觉得佢一个字:“型”)。不过今次,Micheal真係……好险啊。首先因为今次冇主题,创造自由,净係要求有自己风格得嚟又有创新,Micheal反而确定唔到,係买完布翻嚟都未谂到做咩。呢个时候,Jeffery已经差唔多条裙嘅雏形出咗嚟;Laura已经喺度钉紧珠仔啦。等到Micheal决定做晚装,谂埋3个主题词之后,Tim又宣布新嘅deadline,Micheal冇乜时间啦(其实Uli都一样,不过人哋係今集冠军)。行完天桥之后,评委d评语真係差啊(虽然对Jeffery同Laura嘅都一样唔好),我都係期望Micheal可以过到今次就得啦,下次纽约时装周又有机会。等到后尾,得翻佢同Jeffery先係最惊险,我都谂住:唔係嘛,冇理由要Jeffery走。真係要淘汰Micheal?佢话嗮都係2次冠军喔,而且有2次都係第二。唔要佢,可惜啊,虽然要係Jeffery同佢之间拣一个就係难。好在~~,最后係“Micheal, Jeffery, you are in.”啊,冇最后3强,係4强啊,都选导演同评委识做。
希望最后赢嘅係Micheal Knight。其实咁多个选手之中我会欣赏佢嘅理由真係好弱智,除咗佢真係掂之外,就只不过因为佢係黑人,仲要係外表一d都唔似设计师嘅黑人。anyway, 都係净翻两集,边个会赢好快知(就算唔係Micheal赢,我都望係Jeffery,千祈唔好係Laura啊)。下一集係特辑,都係讲下d幕后嘢,不过可以睇下我未开始追之前嘅选手。P.S 我就係由Micheal Knight第一次赢嗰集开始追住睇嘎。

再P.S 要向马丽道歉,我见到你留言啊,亦见到你个space更新。我都好想喺你度留言嘎(剪发嗰篇),不过我尝试过好多次都会一试即死机,所以放弃咗噜。

没有评论:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0