2007年3月30日星期五

一个人的第一次


      寻晚竟然成为我大学以来,第一次去课室晚自习,独自。其实也不用功,去到教四都差唔多八点。第一次去自习嘅感受唔係唔习惯,唔係环境唔够好,而係……真係一室难求啊。开放嘅课室唔多,而且都係细课室。好在,课室都唔係多人,未觉得咩嘢,我唔使安静,唔使鸦雀无声,但我一定要有足够大嘅空间,具体讲,我理想状态係同人左右距2个位,正前正后冇人。原来,係课室都几静,间或有手机声响,不过一响人就按熄,然后有人走动声,嗯,呢d正係我需要嘅。一粒声都冇我真係会死嘎!!!



       下个星期应该会继续去课室自习,持续到我觉得热到顶唔顺啩。



PS 寻晚见到对咿韧情侣。其实佢哋係课室真係自习,冇打情骂俏,冇做其他嘢。但係,但係……当我一抬头,见到佢哋台底下,男嘅左手揸住女嘅左手,嗰一刻…… -_-|||。佢哋唔觉得好拗手嘅咩?



又PS 喺我写呢篇嘢过程中,嗰只由我上星期下载到今个星期嘅48Mb嘅game终于下载完喇。我都唔记得係只咩嚟嘅添啦,希望佢好玩,对得住我咁有耐性下载完佢啦。


Tags:

没有评论:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0