2007年2月15日星期四

我係伪Google fan

我係伪Google fan



       见到未?我有成11个google服务嘎。自从有咗个gmail邮箱之后,我都未将佢物尽其用,当时只係谂住要有邀请信先可以申请咁矜贵,兼要有gmail邮箱先用得gtalk,所以先恨有个。好彩又有人咁好,肯发邀请信俾我先会有。不过,搞完一轮个邮箱都係收下d注册信,之后亦都冇用gtalk(要开辟新战场好难嘎,我d MSN联系人都係得嗰几个,用gtalk嘅话就真係得我自己talk啦)。



      不过呢几日开始用google reader之后就发觉google嘅服务几好用喔。所以唔理三七廿一,全部开嗮佢先啦,虽然有好多都冇用到。有11个啊,虽然仲有未放上去嘅服务,不过就算俾我用吖,都係攞嚟嘥啫。发觉有好几个都有个 ,好明显仲係测试阶段,不过冇所谓,用到就得啦。希望中国市场快d可以beta



      咁多服务当中,我最中意google reader。而家觉得係在线rss阅读器睇新闻,睇blog真係好方便。虽然而家我用得多嘅反而係另一国内阅读器抓虾。完全因为google reader係英文界面,望落唔多方便,其实睇功能,都係佢更胜一筹。另外嘅blogger都几好,佢真係有另我抛弃而家嘅Live space,转用佢。不过谂下,本来我个space已经少人睇,转咗咪冇人睇?而且都用咗成年先换,咁我之前嘅坚持点啊?都係算。Picasagtalk都冇用过。笔记本同日历最好配合google toolbar用,因为冇用到工具栏,所以呢两样嘢优势不突出(如果用嘅话,笔记本应该几有用嘅)。Page Creater顾名思义就係整网页嘅。当初谂住用Page Creater係听讲话会提供几百m可以用嚟储存音乐外连,不过我唔得嘅?文档和电子表格相当于在线嘅word同excel,普通编辑冇问题。不过我用佢嘅文档做在线blog编辑器,点解係发布去blogger时会有问题呢?唔明。搜索历史记录梗係用嚟睇你係google嘅搜索历史啦(仲做埋统计添),佢仲有个书签功能,咁即使用另一部电脑,只要登陆google都可以用到平时用开嘅书签,就係近日百度嘅搜藏咯。不过有样嘢唔係咁好,好似唔可以从本地html文件导入,百度可以。至于个性化主页,唔知点讲,都唔明咁简单嘅嘢係中国市场都係测试阶段。不过可以加嘅小工具几好玩,仲几有用,有可以放上blogger嘅。



     至于点解係伪google fan?我确实中意google,撑google(对比百度嚟讲)。不过其实有好多嘢都係因为我贪得意,用唔用得着就係其次,所以我唔敢大大声话:我係google fan!不过,都係觉得google好过百度。


Tags:

1 条评论:

匿名 说...

又发现一个google发烧友啊,呵呵

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0